DYKCJONARZ

Jak rozmawiać z klientem, pacjentem, podwładnym, szefem, trudnym kontrahentem, związkami zawodowymi pod presją czasu, emocji, wskaźników, ocen, by się porozumieć?  Właściwie, dlaczego mamy się porozumieć?  

Ludzie, którzy potrafią się porozumieć, potrafią też zrobić wszystko inne. Łączą interesy, myślą konstruktywnie, są wiarygodni, skuteczni w działaniu, spełnieni w życiu. 

Więcej na www.trudni.eu

 

DYKCJONARZ BOMIS-u, czyli mownik biurowo - światowy

zamknij
Publikacja bezpłatna, wysyłana na wskazany poniżej adres e-mail

Język służb finansowych, kadrowych, sprzedażowych i specjalistycznych firm i urzędów oraz język rzeczoznawców, prawników, mediatorów, konsultantów i koordynatorów BOMIS-u niczym dwa statki płynące z nurtem różnych rzek, trafiają do tego samego akwenu morskiego. By na szerokie wody wypłynąć i dotrzeć do portu o nazwie POROZUMIENIE, trzeba radzić sobie zarówno na fali sztormowej, jak i w czasie ciszy morskiej.

Przekazujemy Państwu na rzecz rozwoju umiejętności oddawania istoty rzeczy przez język giętki oraz na rzecz POROZUMIEWANIA SIĘ ŚWIADOMEGO I SKUTECZNEGO
dziełko spontaniczne, z życia wzięte,
aspiracją leksykonu nadęte
z przymrużeniem oka wskazujące
skąd w firmie biorą się pieniądze.

Marzena i Andrzej Półkoszkowie

Formularz zamówienia

 
Kod poprawnie zweryfikowany
wysyłanie...