Nic, co trudne, nie jest nam obce.

W loftowej przestrzeni, przy włoskiej kawie i polskich domowych sokach pomożemy Państwu rozsupłać dylematy zawodowe. Rozwiązywanie spraw i codziennych i szczególnych, tych, które frapują Państwa w pracy zawodowej, jest dla nas i codziennym i szczególnym zadaniem.

W BOMIS-ie łatwiej zdystansować się i znaleźć inspirację, wzmocnić się i zyskać wskazówki wielokrotnego użytku.

Efekty uboczne też mogą się zdarzyć - wiedza i umiejętności procentują po godzinach.  

                                                                                              

                                                                     

Zapytaj o możliwość dofinansowania

Copyright by BOMIS® & Marzena Raźniewska-Półkoszek. All rights reserved.

Cele szkolenia wg Regulaminu BUR

Podstawowym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia negocjacji z kontrahentami wg modelu harwardzkiego. 

Zakres tematyczny

Najważniejsze kompetencje negocjatorów w biznesie
Uczestnicy wypełniają „Test/kwestionariusz kompetencji negocjacyjnych”, którego celem jest szybkie zdiagnozowanie doświadczeń i poglądów uczestników szkolenia na temat istoty prowadzenia negocjacji, naczelnych zasad, którymi należy się kierować w sytuacji spornej lub niejednoznacznej. "Test/kwestionariusz” jest jednocześnie materiałem dydaktycznym, który pomaga uczestnikom uporządkować myślenie o negocjacjach. Przybliża on także najważniejsze kompetencje negocjatorów wg modelu harwardzkiego.

Obrona przed manipulacją 
Praca w grupach. Cześć uczestników przyjmuje rolę manipulatorów, czyli osób, których  jedynym celem jest uzyskanie wyłącznie dla siebie korzyści. Odnosząc się do spotykanych w biznesie nieuczciwych praktyk, „manipulatorzy” zwracają się do swoich rozmówcą z konkretnymi kwestiami [niestosowna prośba, pomówienie, groźba, tzw. zabójcze pytanie lub inne]. Zadaniem pozostałych uczestników jest przyjęcie właściwej postawy wobec słów i zachowania „manipulatora”. Po odegranych scenach, wspólnie uczestnicy oceniają konsekwencje użytych słów, diagnozują stosowaną przez „manipulatora” technikę oraz dobierają najskuteczniejszy sposób przeciwstawiania się nieetycznym i naiwnym praktykom.

Dyplomacja językowa 
Praca indywidualna. Każdy uczestnik otrzymuje zestaw zastrzeżeń lub zarzutów, najczęściej pojawiających się w rozmowach biznesowych. Może również dopisać własne, których się obawia, albo które spotyka. Dodatkowo każdy uczestnik otrzymuje pomoc dydaktyczną w postaci zalecanych gotowych sformułowań i sugerowanych konstrukcji wypowiedzi. Zadanie polega na dopasowaniu gotowej odpowiedzi do zarzutu lub zastrzeżenia. Zadanie wymaga uważności językowej, bowiem pewne „gotowce” przynoszą efekt gola samobójczego.

Strategia budowania argumentacji
Wspólne formułowanie wypowiedzi prezentującej korzyści potencjalnej współpracy lub konkretnej usługi i produktu. Wykorzystanie neurolingwistycznych narzędzi. Dyskusja nad rolą i prymatem argumentacji odwołującej się do podświadomości odbiorcy nad umiejętnością logicznego myślenia. Przykłady wypowiedzi, które są niczym gwoźdź do trumny w sytuacji patowej.

Komunikacja niewerbalna
Prezentacja filmu fabularno- dydaktycznego. Kanwą jest spotkanie negocjacyjne pomiędzy reprezentantami dwóch firm. Celem jest zaprezentowanie bogatego repertuaru komunikatów pozawerbalnych, z którymi możemy się spotkać podczas rozmów biznesowych. To 30 minut przedniej zabawy i skutecznej nauki.

Emocje i stres pod kontrolą
Butik ze sposobami na doskonalenie samokontroli. Każdy z uczestników reprezentuje inny typ osobowości i przejawia inny temperament. Każdy zatem może wybrać najstosowniejszą dla siebie metodę kontrolowania własnych stanów emocjonalnych spośród prezentowanych. Sprawdzają się one w sytuacjach oficjalnych rozmów służbowych oraz negocjacji w życiu pozazawodowym.

Doświadczenia przytaczane przez uczestników szkolenia
To czas na analizę konkretnych sytuacji, w jakich znaleźli się uczestnicy, albo jakich się obawiają. To czas na dyskusję i zgłaszanie własnych zastrzeżeń do prezentowanych metod, zasad, porad. To również czas na indywidualne deklaracje, którą z prezentowanych umiejętności uczestnik zamierza sprawdzić w ciągu najbliższych 24 godzin. 

Rezultaty szkolenia

- uczestnicy nabiorą większej pewność siebie w rozmowach biznesowych,
- zwiększy się ich motywacja do podejmowania tematów trudnych,
- wyraźnie zauważalna będzie elegancja i błyskotliwość ich wypowiedzi,
- uświadomią sobie własny wpływ na osiąganie porozumienia podczas negocjacji,             
- zwiększy się ich skuteczność w przekonywaniu innych do słusznych rozwiązań.

Rezultaty szkolenia wg Regulaminu BUR

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:

- wiedział na czym polega model harwadzki prowadzenia rozmów, jakie są jego atuty i korzyści dla rozmówców;

- umiał prowadzić rozmowy biznesowe w sposób konstruktywny i zmierzający do osiągniecia porozumienia;

- znał zasady postępowania wobec próby manipulacji i nieetycznego zachowania ze strony rozmówców.

Szkolenie prowadzi

Marzena Raźniewska-Półkoszek - prezes Zarządu Fundacji BOMIS Porozumienie Profesjonalistów Ds. Wycen, Doradztwa i Mediacji w Biznesie oraz dyrektor firmy BOMIS. Praktyczne umiejętności wspiera wiedzą zdobytą m.in. poprzez ukończone studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym [poprzednio Akademia Ekonomiczna] w Poznaniu, studia MBA Executive Nottingham Business School oraz studia polonistyczne na UAM w Poznaniu, a także liczne kursy z psychologii i ekonomii. Jest mediatorem sądowym w sprawach pracowniczych i gospodarczych. Więcej na www.trudni.eu

trudni.eu


To szkolenie realizujemy także:

23 kwietnia 2020 r.

4 czerwca 2020 r.

Cena

860 zł netto + 23% VAT

Cena obejmuje uczestnictwo osoby w szkoleniu jednodniowym, materiały dydaktyczne, imienny certyfikat, posiłek obiadowy oraz poczęstunek z szerokim wyborem herbat, kaw, soków oraz zdrowych przekąsek, konsultacje poszkoleniowe.


Organizacja zajęć

Zajęcia prowadzone są od godz. 10.00 do 16.00 z 30 minutową przerwą obiadową.


Z okolicy Dworca PKP można dojechać do miejsca szkolenia tramwajem linii 6 [kierunek Węgorka – przystanek Wojskowa] lub taksówką Euro Taxi nr tel. 61/ 8 111 111 oraz MPT nr tel. 61/ 19 191.


Kontakt

Tel. 61/ 671 29 24, kom. 665 484 888
e-mail: szkolenia@bomis.pl 


Szkolenia zamknięte

To szkolenie mogą Państwo zamówić w formule zamkniętej, dostosowanej do potrzeb Państwa organizacji.

Zapytania o szkolenia otwarte i zamknięte przyjmujemy na adres: szkolenia@bomis.pl
udostępnij!

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

Zgłaszam uczestnictwo w szkoleniu BOMIS®: Negocjacje w jeden dzień – prosto, skutecznie, konkretnie w terminie 3 marca 2020 r.

DANE DO WYSTAWIENIA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH
UWAGA: Należy uzupełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką.
Wiadomość została poprawnie wysłana. Proszę sprawdzić e-maila z potwierdzeniem.

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Negocjacje w jeden dzień – prosto, skutecznie, konkretnie

DYKCJONARZ BOMIS-u, czyli mownik biurowo - światowy

zamknij
Publikacja bezpłatna, wysyłana na wskazany poniżej adres e-mail

Język służb finansowych, kadrowych, sprzedażowych i specjalistycznych firm i urzędów oraz język rzeczoznawców, prawników, mediatorów, konsultantów i koordynatorów BOMIS-u niczym dwa statki płynące z nurtem różnych rzek, trafiają do tego samego akwenu morskiego. By na szerokie wody wypłynąć i dotrzeć do portu o nazwie POROZUMIENIE, trzeba radzić sobie zarówno na fali sztormowej, jak i w czasie ciszy morskiej.

Przekazujemy Państwu na rzecz rozwoju umiejętności oddawania istoty rzeczy przez język giętki oraz na rzecz POROZUMIEWANIA SIĘ ŚWIADOMEGO I SKUTECZNEGO
dziełko spontaniczne, z życia wzięte,
aspiracją leksykonu nadęte
z przymrużeniem oka wskazujące
skąd w firmie biorą się pieniądze.

Marzena i Andrzej Półkoszkowie

Formularz zamówienia