Nic, co trudne, nie jest nam obce.
W loftowej przestrzeni, przy włoskiej kawie i polskich domowych sokach pomożemy Państwu rozsupłać dylematy zawodowe. Rozwiązywanie spraw i codziennych i szczególnych, tych, które frapują Państwa w pracy zawodowej, jest dla nas i codziennym i szczególnym zadaniem.
W BOMIS-ie łatwiej zdystansować się i znaleźć inspirację, wzmocnić się i zyskać wskazówki wielokrotnego użytku.
Efekty uboczne też mogą się zdarzyć - wiedza i umiejętności procentują po godzinach.
Zapytaj o możliwość dofinansowania
Copyright by BOMIS® & Marzena Raźniewska-Półkoszek. All rights reserved.
Celem spotkania jest
- propagowanie ugodowych metod rozwiazywania sporów w miejscu pracy jako najbardziej opłacalnych z perspektywy poszczególnych pracowników, jak i całej organizacji;
- promowanie koncyliacyjnego styl zarządzania i komunikowania się w organizacji;
- wyposażenie uczestników w umiejętności i narzędzia budowania porozumienia w relacjach interpersonalnych w organizacji;
- zmiana nastawienia do konfliktów na poziomie zarządczym, jak i w relacjach interpersonalnych między współpracownikami, przełożonymi i podwładnymi;
- wzmocnienie kompetencji osób odpowiedzialnych w organizacji za sprawy pracownicze, komunikacyjne, wizerunkowe;
- rozwinięcie świadomości uczestników szkolenia w zakresie postrzegania konfliktów jako nieuniknionych sytuacji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym;
- wsparcie uczestników w przyjmowaniu asertywnych i budujących porozumienie postaw
w relacjach interpersonalnych w miejscu pracy, a także w życiu osobistym;
- dostarczenie inspiracji do dalszego rozwoju osobistych umiejętności komunikacyjnych.
Zakres tematyczny
I Antymobbingowe i antydyskryminacyjne komisje procedury, polityka, etc. – jakie przynoszą rezultaty?
- Zróżnicowane definiowanie pojęć kluczowych i projektowanie ich na relacje interpersonalne w miejscu pracy.
- Czym różnią się kompetencje mediatora od kompetencji psychoterapeuty, sędziego, eksperta?
II Fenomen konfliktu
- Skąd się bierze konflikt w organizacji?
- Jakie ma pozytywne i negatywne aspekty?
- Czy każde nieporozumienie jest konfliktem?
- Kiedy interweniować?
III Czas mediatora
- Platforma mediacyjna –kiedy, gdzie, z kim powinien się spotykać mediator?
- Jak skłonić skonfliktowane strony do podjęcia rozmowy?
- Jak uwiarygodnić osobę mediatora w percepcji skonfliktowanych osób?
- Kompetencje mediatora – formalne, osobiste.
- Kiedy niezbędny jest mediator spoza organizacji?
IV Kategorie sporów rozstrzyganych przez osoby lub instytucje zewnętrzne
- Wykluczenie z systemu mediacji wewnętrznych sporów zbiorowych, związanych ze zwolnieniem pracownika, niezadowoleniem z wynagrodzeniem lub innych decyzji proceduralnych.
- Komu powierzyć zarządzanie sporem?
- Regulacje prawne mediacji przedsądowych i sadowych.
- Ugoda zawarta przed mediatorem alternatywą dla procesu sądowego.
Metody pracy szkoleniowej
Na przebieg szkolenia składają się zadania grupowe i zadania indywidualne, prezentacja, analiza przypadków, komentarze i interpretacje osoby prowadzącej zajęcia.
Rezultaty szkolenia wg Regulaminu BUR
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
- znał zasady prowadzenia mediacji w konflikcie pracowniczym;
- umiał zarządzać przebiegiem posiedzeń mediacyjnych;
- wiedział, jak motywować skonfliktowane strony do udziału w mediacji.
Szkolenie prowadzi
Marzena Raźniewska-Półkoszek - prezes Zarządu Fundacji BOMIS Porozumienie Profesjonalistów Ds. Wycen, Doradztwa i Mediacji w Biznesie oraz dyrektor firmy BOMIS. Praktyczne umiejętności wspiera wiedzą zdobytą m.in. poprzez ukończone studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym [poprzednio Akademia Ekonomiczna] w Poznaniu, studia MBA Executive Nottingham Business School oraz studia polonistyczne na UAM w Poznaniu, a także liczne kursy z psychologii i ekonomii. Jest mediatorem sądowym w sprawach pracowniczych i gospodarczych. Więcej na www.trudni.euTo szkolenie realizujemy także:
Cena
860 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje uczestnictwo osoby w szkoleniu jednodniowym, materiały dydaktyczne, imienny certyfikat, posiłek obiadowy oraz poczęstunek z szerokim wyborem herbat, kaw, soków oraz zdrowych przekąsek, konsultacje poszkoleniowe.
Organizacja zajęć
Zajęcia prowadzone są od godz. 10.00 do 16.00 z 30 minutową przerwą obiadową.
Z okolicy Dworca PKP można dojechać do miejsca szkolenia tramwajem linii 6 [kierunek Węgorka – przystanek Wojskowa] lub taksówką Euro Taxi nr tel. 61/ 8 111 111 oraz MPT nr tel. 61/ 19 191.
Kontakt
Tel. 61/ 671 29 24, kom. 665 484 888
e-mail: szkolenia@bomis.pl
Szkolenia zamknięte
To szkolenie mogą Państwo zamówić w formule zamkniętej, dostosowanej do potrzeb Państwa organizacji.
Zapytania o szkolenia otwarte i zamknięte przyjmujemy na adres: szkolenia@bomis.plZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Zgłaszam uczestnictwo w szkoleniu BOMIS®: Mediator wewnętrzny, czyli jak zarządzać konfliktami w organizacji - ZAJĘCIA ZDALNE w terminie 10 marca 2020 r.
DYKCJONARZ BOMIS-u, czyli mownik biurowo - światowy
zamknijJęzyk służb finansowych, kadrowych, sprzedażowych i specjalistycznych firm i urzędów oraz język rzeczoznawców, prawników, mediatorów, konsultantów i koordynatorów BOMIS-u niczym dwa statki płynące z nurtem różnych rzek, trafiają do tego samego akwenu morskiego. By na szerokie wody wypłynąć i dotrzeć do portu o nazwie POROZUMIENIE, trzeba radzić sobie zarówno na fali sztormowej, jak i w czasie ciszy morskiej.
Przekazujemy Państwu na rzecz rozwoju umiejętności oddawania istoty rzeczy przez język giętki oraz na rzecz POROZUMIEWANIA SIĘ ŚWIADOMEGO I SKUTECZNEGO
dziełko spontaniczne, z życia wzięte,
aspiracją leksykonu nadęte
z przymrużeniem oka wskazujące
skąd w firmie biorą się pieniądze.
Marzena i Andrzej Półkoszkowie