Nic, co trudne, nie jest nam obce. Na żywo, poprzez transmisję video i interakcję online pomagamy Państwu rozwiązać sprawy zawodowe, wymagające rozważnych decyzji i odpowiedzialnych deklaracji.  

W BOMIS-ie łatwiej zdystansować się wobec codziennych zmagań i znaleźć inspirację, wzmocnić się i zyskać wskazówki wielokrotnego użytku.

Efekty uboczne też mogą się zdarzyć - wiedza i umiejętności procentują po godzinach. 

 
Przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z usług online, mogą Państwo ocenić jakość techniczną udostępnianych przez BOMIS narzędzi komunikacji. W dogodnym dla Państwa terminie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 18.00 konsultant zapozna Państwa z otoczeniem pracy podczas szkolenia. Kilkuminutowe połączenie testowe, pozwoli Państwu czuć się komfortowo podczas zajęć online.  

Copyright by BOMIS® & Marzena Raźniewska-Półkoszek. All rights reserved.

 

Celem spotkania jest

- propagowanie ugodowych metod rozwiazywania sporów w miejscu pracy jako najbardziej opłacalnych z perspektywy poszczególnych pracowników, jak i całej organizacji;

- promowanie koncyliacyjnego styl zarządzania i komunikowania się w organizacji;

- wyposażenie uczestników w umiejętności i narzędzia budowania porozumienia w relacjach interpersonalnych w organizacji;

- zmiana nastawienia do konfliktów na poziomie zarządczym, jak i w relacjach interpersonalnych między współpracownikami, przełożonymi i podwładnymi;

- wzmocnienie kompetencji osób odpowiedzialnych w organizacji za sprawy pracownicze, komunikacyjne, wizerunkowe;

- rozwinięcie świadomości uczestników szkolenia w zakresie postrzegania konfliktów jako nieuniknionych sytuacji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym;

- wsparcie uczestników w  przyjmowaniu asertywnych i budujących porozumienie postaw
w relacjach interpersonalnych  w miejscu pracy, a także w życiu osobistym;     

- dostarczenie inspiracji do dalszego rozwoju osobistych umiejętności  komunikacyjnych.   

 

Zakres tematyczny

I Antymobbingowe i antydyskryminacyjne komisje, procedury, polityka, etc. – jakie przynoszą rezultaty?

  1. Zróżnicowane definiowanie pojęć kluczowych i projektowanie ich na relacje interpersonalne w miejscu pracy.
  2. Czym różnią się kompetencje  mediatora od kompetencji psychoterapeuty, sędziego, eksperta?

II Fenomen konfliktu

  1. Skąd się bierze konflikt w organizacji?
  2. Jakie ma pozytywne i negatywne aspekty?
  3. Czy każde nieporozumienie jest konfliktem?
  4. Kiedy interweniować? 

III Czas mediatora

  1. Platforma mediacyjna –kiedy, gdzie, z kim powinien się spotykać mediator?
  2. Jak skłonić skonfliktowane strony do podjęcia rozmowy?
  3. Jak uwiarygodnić osobę mediatora w percepcji skonfliktowanych osób?
  4. Kompetencje mediatora – formalne, osobiste.
  5. Kiedy niezbędny jest mediator spoza organizacji? 

IV Kategorie sporów rozstrzyganych przez osoby lub instytucje zewnętrzne

  1. Wykluczenie z systemu mediacji wewnętrznych sporów zbiorowych, związanych ze zwolnieniem pracownika, niezadowoleniem z wynagrodzeniem lub innych decyzji proceduralnych. 
  2. Komu powierzyć zarządzanie sporem?
  3. Regulacje prawne mediacji przedsądowych i sadowych.
  4. Ugoda zawarta przed mediatorem alternatywą dla procesu sądowego.

Metody pracy szkoleniowej

Na przebieg szkolenia składają się  3 sesje godzinne video, podczas których uczestnicy zapoznają sie ze treścią szkolenia i mogą uczestniczyć w dyskusji. Praca indywidualna uczestników polega na rozwiązywaniu zadań, analizie przypadków, które następnie poddawane są weryfiakacji wykładowcy. 

Szkolenie prowadzi

Zajęcia prowadzi Marzena Raźniewska-Półkoszek 
prezes Fundacji BOMIS – organizacji rzeczoznawczej oraz dyrektor zarządzający BOMIS i mediator stały w sprawach gospodarczych i pracowniczych Sądu Okręgowego w Poznaniu, w Koninie i w Słupsku. Praktyczne umiejętności wspiera wiedzą zdobytą m.in. poprzez ukończone studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym [poprzednio Akademia Ekonomiczna] w Poznaniu, studia MBA Executive Nottingham Business School oraz studia polonistyczne na UAM w Poznaniu, a także liczne kursy z psychologii i ekonomii. Więcej na www.trudni.eu.

  

Opinie uczestników jej szkoleń

Niezwykła komunikatywność i jasność przekazu, lekkość wypowiedzi, praktyczne uwagi dotyczące przekazywanych treści – ułatwiające wdrożenie treści szkolenia do praktyki zawodowej i osobistej […] Bardzo dobre aktywizowanie grupy, skuteczne dyscyplinowanie dobrze umotywowane. Wprowadzenie klimatu przyjaznej dyscypliny, która jest dobra dla słuchaczy. Wysoka efektywność, wartościowe szkolenie, zero nudy! Małgorzata Więcek, Urząd Miasta Opole

 Od dawna nie uczestniczyłam w tak pozytywnym, kreatywnym szkoleniu. Pełen szacunek dla pani Marzeny za profesjonalizm. Pani ma w sobie wiele pozytywnych emocji, które przekazuje uczestnikom szkolenia. Bardzo inteligentny i świadomy kontakt z uczestnikami. Edyta Wabiszczewicz, PGM Słupsk

Osoba prowadząca szkolenie posiada wielkie umiejętności zainspirowania i zaciekawienia uczestników tematem. Wynika to z wielkiego zasobu wiedzy – nie tylko książkowej. Robert Pachoł, Orlen Oil sp. z o.o.

 

Polecamy także pomoc MEDIATORA podczas rozmów, których celem jest znalezienie porozumienia w sprawach dla Państwa ważnych.

UWAGA 

W relacji z każdą stroną sporu - prywatną lub publiczną, mają Państwo PRAWO DO MEDIACJI https://www.mediacja.gov.pl. Zyskują Państwo szansę na rozwiązanie konfliktu poufne, szybkie i najkorzystniejsze finansowo oraz, w przypadku mediacji sądowych - ugodę, której sąd nada klauzulę wykonalności. 

 

trudni.eu


 

Cena szkolenia 

390 [trzysta dziewiećdziesiąt] zł netto + 23% VAT.

Cena obejmuje uczestnictwo jednej osoby w szkoleniu 
6 godzinnym realizowanym online, w tym:

- 3 sesje godzinne video, podczas których prezentowane są treści w formie wykładu i dyskusji z uczestnikami; 

- 3 sesje godzinne pracy samodzielnej uczestników 
w formie ćwiczeń, testów i opisanych przypadków do analizy; 

- materiały szkoleniowe dostarczone na wskazany adres  e-mail; 

- certyfikat potwierdzający uczestnictwo wysyłany elektronicznie. 


Organizacja zajęć

Zdalna praca szkoleniowa realizowana jest w sekwencji: 

I sesja, godziny: 10.00 - 11.00: połączenie video: wprowadzenie merytoryczne, prezentacja, dyskusja  i zadanie przesłane e-mailem; 

II sesja, godziny: 11.00 - 12.00: praca indywidualna uczestników;  

III sesja, godziny: 12.00 - 13.00: połączenie video: prezentacja, dyskusja i zadanie przesłane e-mailem;

IV sesja, godziny: 13.00 - 14.00: praca indywidualna uczestników;

V sesja, godziny: 14.00 - 15.00: połączenie video: prezentacja, dyskusja i zadanie przesłane e-mailem;

VI sesja, godziny 15.00 - 16.00: praca indywidualna uczestników.

 

Uwarunkowania organizacyjne

Uczestnik powinien sprawdzić, czy ma dostęp do łącza internetowego oraz czy urządzenie, z którego zamierza korzystać podczas zajęć ma zainstalowaną przeglądarką internetową, kamerę i głośnik. 


Kontakt

Tel. + 48 601 629 929; + 48 665 484 888
e-mail: szkolenia@bomis.pl

 

REGULAMIN SZKOLENIA - pobierz pdf 

udostępnij!

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

Zgłaszam uczestnictwo w szkoleniu BOMIS®: Mediacja pracownicza - jak się porozumieć w konflikcie - ZAJĘCIA ZDALNE w terminie 26 sierpnia 2021 r.

DANE DO WYSTAWIENIA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH
UWAGA: Należy uzupełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką.
Wiadomość została poprawnie wysłana. Proszę sprawdzić e-maila z potwierdzeniem.

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Mediacja pracownicza - jak się porozumieć w konflikcie - ZAJĘCIA ZDALNE

DYKCJONARZ BOMIS-u, czyli mownik biurowo - światowy

zamknij
Publikacja bezpłatna, wysyłana na wskazany poniżej adres e-mail

Język służb finansowych, kadrowych, sprzedażowych i specjalistycznych firm i urzędów oraz język rzeczoznawców, prawników, mediatorów, konsultantów i koordynatorów BOMIS-u niczym dwa statki płynące z nurtem różnych rzek, trafiają do tego samego akwenu morskiego. By na szerokie wody wypłynąć i dotrzeć do portu o nazwie POROZUMIENIE, trzeba radzić sobie zarówno na fali sztormowej, jak i w czasie ciszy morskiej.

Przekazujemy Państwu na rzecz rozwoju umiejętności oddawania istoty rzeczy przez język giętki oraz na rzecz POROZUMIEWANIA SIĘ ŚWIADOMEGO I SKUTECZNEGO
dziełko spontaniczne, z życia wzięte,
aspiracją leksykonu nadęte
z przymrużeniem oka wskazujące
skąd w firmie biorą się pieniądze.

Marzena i Andrzej Półkoszkowie

Formularz zamówienia