Nic, co trudne, nie jest nam obce.

Pomożemy Państwu rozsupłać dylematy zawodowe. Rozwiązywanie spraw i codziennych i szczególnych, tych, które frapują Państwa w pracy zawodowej, jest dla nas i codziennym i szczególnym zadaniem.

Z BOMIS-em łatwiej zdystansować się i znaleźć inspirację, wzmocnić się i zyskać wskazówki wielokrotnego użytku.

Efekty uboczne też mogą się zdarzyć - wiedza i umiejętności procentują po godzinach.  

                                                                                              

                                                                     

 

Zapytaj o możliwość dofinansowania

Copyright by BOMIS® & Marzena Raźniewska-Półkoszek. All rights reserved.

Celem szkolenia jest pomoc uczestnikom:

- w lepszym poznaniu siebie, swoich słabych i mocnych stron w roli prelegenta,
- w poznaniu skutecznych sposobów prowadzenia prezentacji publicznych,
- w poszerzeniu świadomości własnego języka i dynamiki niewerbalnej,
- w zrozumieniu procesów, jakie zachodzą w trakcie przemawiania do grupy odbiorców, 
- w nauczeniu się wpływania na zachowanie publiczności i poszczególnych jej członków,
- w opanowaniu podstawowych zasad efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
- w przygotowaniu prezentacji perswazyjnych i skutecznych,
- w nauczeniu się odpowiadania na zarzuty lub pytania tzw. trudne,
- w opanowaniu tremy i stresu przed wystąpieniami publicznymi,
- w stosowaniu zasad savoir vivre i asertywności.

Cele szkolenia wg Regulaminu BUR

Podstawowym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do komunikatywnego prezentowania treści merytorycznych w formie m.in. wystąpień publicznych.

Grupa odbiorcza

Szkolenie adresowane jest do osób, których praca zawodowa wymaga wypowiadania się publicznego w różnych okolicznościach. Kiedy osoby te chcą lub muszą zaprezentować swą wiedzę, poglądy, produkty i usługi, przekazać oczekiwane przez odbiorcę informacje, zastosować etyczną perswazję, odpowiedzieć na „niewygodne” pytania.

Zakres tematyczny

Podczas zajęć każdy uczestnik może pracować nad własną prezentacją. Poszczególne etapy warsztatów pomogą mu przyjąć właściwą kolejność czynności i dostarczą inspiracji do indywidualnej pracy.


1.Wystąpienia publiczne jako szczególna forma komunikacji.
- Jak formułować cele wystąpień publicznych [np. prezentacja osiągnięć, przekazanie informacji handlowych, konferencja prasowa, zebranie zespołu pracowniczego, homilia, inne]?
- Kim będą odbiorcy prezentacji [wiek, płeć, status społeczny, pełnione funkcje, grupy zawodowe i środowiskowe – ich potrzeby i percepcja]?
- Jaki wyznaczono nam czas, miejsce, kolejności wystąpień [elementy proksemiki, szacunek dla czasu słuchaczy, układ tematów i mówców podczas wystąpienia]?
- Elementy komunikacji międzyludzkiej - poziom świadomości nadawcy i odbiorcy, kanały komunikacyjne, kody, bariery.
- Stworzenie głównej myśli przekazu, najważniejszego przesłania wystąpienia - prezentacja zasad, przykładów, praca indywidualna uczestników.

W trakcie tej sesji zaprezentowane zostaną krótkie przykłady – wzory godne naśladowania i sytuacje ku przestrodze. Uczestnicy określą indywidualnie cele swoich prezentacji, nad osiągnięciem których będą pracować przez całe szkolenie. Każdy indywidualnie doprecyzuje czas i miejsce oraz wszelkie okoliczności, które mogą determinować przebieg ich wystąpienia.


2. Dobre wrażenie - dobry wstęp.
- Zasady rozpoczynania przemówień i wystąpień [cytaty, anegdoty, pytania do publiczności, inne] oraz elementy perswazji.
- Zdobywanie sympatii i zaufania słuchaczy.
- Struktura prezentacji [zależna od słuchaczy, czasu i miejsca oraz celu].
- Pomocne narzędzia prezentacyjne - jak się nimi posługiwać z wdziękiem i co zrobić, gdy „odmawiają współpracy”.

W tej części zajęć każdy uczestnik przygotuje wstęp dostosowany do przyjętych wcześniej ram prezentacji. Osoba prowadząca zajęcia pomaga tekst dopracować i nadać mu cechy wypowiedzi perswazyjnej.


3. Komunikacja niewerbalna – co widzą słuchacze, elementy perswazji niewerbalnej.
Znaczenie komunikacji niewerbalnej w wystąpieniach publicznych [gesty, postawa, mimika, strój, akcesoria, aranżacja przestrzeń].
Test mowy ciała – zabawa w odczytywanie znaczeń.
Znaczenie miejsc przy stole.
Wyznaczanie odległości.

4. Komunikacja werbalna - ćwiczenia artykulacyjne poprawiające dykcję i sprzyjające płynnej wymowie.

5. Prezentacja zasadnicza.
Perswazyjne formy retoryczne i elementy neurolingwistyki.
Sposoby prezentacji liczb, wykresów, zestawień i przydawanie im znaczeń.
Wzmocnienia słowne, zwroty grzecznościowe – poradnik stylistyczny i redakcyjny.
Zakończenie prezentacji – mocny slogan, powrót do myśli przewodniej.

W tym module uczestnicy przede wszystkim redagują przy wsparciu trenera własne treści prezentacji, dobierają właściwe słowa, budują argumentację, rozwijają umiejętność przygotowania wystąpień skutecznych.

6. Podstawowe zasady retoryki i dyplomatyczne formy odpowiedzi na pytania z sali – ćwiczenia.

7. Metody radzenia sobie z tremą i stresem – ćwiczenia.

8. Podsumowanie, zalecenia na przyszłość, zakończenie.

Sposób prowadzenia

ZDALNY poprzez: transmisję video, rozmowę telefoniczną, kontakt e-maila i indywidualny tok pracy uczestnika z trenerem.  

Rezultat

Po szkoleniu uczestnik powinien znać zasady przygotowania prezentacji publicznych, retoryki i perswazji. Powinien umieć zastosować w praktyce swoich wystąpień indywidualne zalecenia związane w osobistą ekspresją werbalną i niewerbalną.  

Rezultaty szkolenia wg Regulaminu BUR

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:

- znał zasady komunikacji interpersonalnej podczas prezentacji i wystąpień publicznych;

- umiał przekazywać skomplikowane lub trudne merytorycznie treści odbiorcom z innych dziedzin;

- wiedział jak konstruować przekaz, by był on komunikatywny dla odbiorcy.

Szkolenie prowadzi

Marzena Raźniewska-Półkoszek - prezes Zarządu Fundacji BOMIS Porozumienie Profesjonalistów Ds. Wycen, Doradztwa i Mediacji w Biznesie oraz dyrektor firmy BOMIS. Praktyczne umiejętności wspiera wiedzą zdobytą m.in. poprzez ukończone studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym [poprzednio Akademia Ekonomiczna]w Poznaniu, studia MBA Executive Nottingham Business School oraz studia polonistyczne na UAM w Poznaniu, a także liczne kursy z psychologii i ekonomii. Jest mediatorem sądowym w sprawach pracowniczych i gospodarczych. Więcej na www.trudni.eu

trudni.eu


To szkolenie realizujemy również

1 kwietnia 2020 r.

5 maja 2020 r.

18 czerwca 2020 r.

Cena

Dla osób zgłoszonych przed 13.03.2020 cena ustalana jest indywidualnie w zależności od uwarunkowań osobistych i zawodowych. 

Dla osób zainteresowanych szkoleniem w formule ZDALNEJ - 390 zł netto + 23% VAT.

Cena obejmuje uczestnictwo jednej osoby w szkoleniu 6 godzinnym realizoawnym ZDALNIE oraz materiały szkoleniowe opracowane indywiudalnie i dostarczone elektronicznie. Certyfiakt uczestnictwa wysyłany jest wg indywdiualnych preferencji. 

 

Organizacja zajęć

Zdalna praca szkoleniowa realizowana jest w sekwencji: 

1. Rozmowa telefoniczna, omówienie celu pracy, zakresu stosownego do zainteresowań uczestnika oraz formy [0,5 h].

2. Test, wprowadzenie przesłane e-mailem [czas potrzebny na realizację przez uczestnika: 1,5 h].

3. Transmisja video [1 h].

4. Materiał dydaktyczny w formie prezentacji on line [czas potrzebny na realizację przez uczestnika: 1,5 h]

5. Transmisja video [1 h].

6. Telefoniczne konsultacje, ustalenia, zadania do samodzielnej realizacji [0,5 h]. 

 


 


Kontakt

Tel. + 48 665 484 888
e-mail: szkolenia@bomis.pl 


 
udostępnij!

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

Zgłaszam uczestnictwo w szkoleniu BOMIS®: Mów do rzeczy i do ludzi, niech publiczność się nie nudzi - ZAJĘCIA ZDALNE w terminie 17 marca 2020 r.

DANE DO WYSTAWIENIA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH
UWAGA: Należy uzupełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką.
Wiadomość została poprawnie wysłana. Proszę sprawdzić e-maila z potwierdzeniem.

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Mów do rzeczy i do ludzi, niech publiczność się nie nudzi - ZAJĘCIA ZDALNE

DYKCJONARZ BOMIS-u, czyli mownik biurowo - światowy

zamknij
Publikacja bezpłatna, wysyłana na wskazany poniżej adres e-mail

Język służb finansowych, kadrowych, sprzedażowych i specjalistycznych firm i urzędów oraz język rzeczoznawców, prawników, mediatorów, konsultantów i koordynatorów BOMIS-u niczym dwa statki płynące z nurtem różnych rzek, trafiają do tego samego akwenu morskiego. By na szerokie wody wypłynąć i dotrzeć do portu o nazwie POROZUMIENIE, trzeba radzić sobie zarówno na fali sztormowej, jak i w czasie ciszy morskiej.

Przekazujemy Państwu na rzecz rozwoju umiejętności oddawania istoty rzeczy przez język giętki oraz na rzecz POROZUMIEWANIA SIĘ ŚWIADOMEGO I SKUTECZNEGO
dziełko spontaniczne, z życia wzięte,
aspiracją leksykonu nadęte
z przymrużeniem oka wskazujące
skąd w firmie biorą się pieniądze.

Marzena i Andrzej Półkoszkowie

Formularz zamówienia